1 februari 2015

"broodje" shoarma



Broodje shoarma wilde meneer eten, op de vraag wat de wens voor zaterdag was. Ons kind mag al sinds mensenheugenis kiezen wat we op zaterdag eten. Soms stelt dat mij wel voor uitdagingen. De mannen eten gewoon all the way alles wat lekker is en vol zit met spullen die ik niet verdraag. Ik probeer voor mezelf dan een glutenvrije variant te bedenken. Soms gaat dat prima en soms zoals met pizzabodems, blijf ik experimenteren zonder écht bevredigend resultaat.

'Broodje' shoarma moet lukken! Ik maakte voor mezelf een pannenkoek van kikkererwtenmeel en belegde die met kipshoarma, sla, gegrilde champignons en wat zelfgemaakte knoflooksaus. Lekker!! De  mannen aten het met een pitabroodje, en zonder sla en champignons (stel je voor dat het te gezond wordt).

Wat heb je nodig:

De gekruide kipstukje grillen, zo ook de champignons en bouwen maar! Lekkerrrrr.

3 opmerkingen:

  1. Wat een lekker simpel recept eigenlijk, ga het opslaan want kikkererwtenmeel is er nog.

    Heb je al eens wat gemaakt met tapiocameel? een aparte ervaring kan ik je zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, klinkt heel goed. Beter dan de variant van de mannen :).

    Groetjes niet-bloggende-Marion

    BeantwoordenVerwijderen