3 oktober 2014

Wat schaft de pot deze week?



Vrijdag
Indisch eten van de toko met Oma en Zus Planning omgegooid, toko was gisteren, vandaag doen we kipfilet met aubergine die voor gisteren gepland stond...

Zaterdag
'Binnen BBQ'. Kind sprak de wens uit deze zomer dit najaar nog één keer te BBQ-en. In geval van slecht weer gooien we alles in de grillpan. BBQ bestaat bij ons meestal uit kipsaté, en voor de mannen meestal ook iets van chippolataworstjes. De ervaring leert dat alleen kipsaté voor mij meer dan voldoende is, maar meestal vergeet ik dat en heb ik zelf nog iets van vis erbij. Misschien maak ik wel lekker wat in de knoflook gemarineerde cocktailgarnalen? Daarbij eten we salades en de mannen ook meestal een pide of stokbrood.

Zondag
Ovenschotel van zuurkool met gehakt, paprika en bakbanaan (recept volgt)

Maandag
Kookt oma

Dinsdag
Op dinsdag eten we altijd soep. Omdat mijn bloemkoolsoep voor kind een traumatische ervaring was (onbegrijpelijk, hij was echt lekker vond ik!) paai ik hem deze week met tomatensoep

de veroorzaker van soeptrauma bij kind, ziet er toch lekker uit zo?


Woensdag
Ovenschotel met witvis en citroenroomsaus naar het heerlijke recept van collegablogger Eva

Donderdag
Pasta van bataat met tomatengehaktsaus en een salade (lees: pluk uit de koelkast wat er nog ligt)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten